Bolmsö Dansskola

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny Johansson - 11 november 2012 11:51

Hej jag har skickat ut info lappen till er alla nu men om det skulle krångla på något sätt så har ni lappen här med:


 

Detta är lappen för de tre sovande i sömntutorna! Jag lägger ut allas lappar strax.

// Fanny

Av Fanny Johansson - 10 november 2012 19:16

Asså förlåt, förlåt. Förlåt för så otroligt dålig uppdatering! Men detta ska vi lösa, jag ska uppdatera riktigt ofta nu så fort jag bara ha något att skriva om! Jag kan säga att det borde finnas rätt mycket att skriva om denna veckan eftersom att showen är ju faktiskt bara om en vecka alltså bara om 7 dagar, 6 om någon timme, det är bara helt otroligt. Tiden har gått aldeles för snabbt och nu är allt så stressigt! Imon är sista lektionen i gympasalen sedan gen rep på fredag! Då måste allt vara klart :/ Så lite stressigt men det kommer nog gå bra!   


Ja du... Vad ska man säga mer? Mer än att jag ska uppdatera mer?

Så ja... SES

// Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Något ni undrar över om dansskolan?När starta nästa termin, hur kan man anmäla sig, när är nästa show? Ja här kan ni fråga allt i vår fråge ruta och ni kan även följa vad det är vi tränar på just nu med mera. Hoppas ni hittar den info. ni söker!Välkommna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards