Bolmsö Dansskola

Alla inlägg under juli 2012

Av Fanny Johansson - 22 juli 2012 18:52

Men, nu har jag fastnat på 90 talet, hehe... Behöver hjälp igen! Kan ni någon bra och lättsjungen 90-tals låt??? KOMMENTERA ISF!!!!


//Fanny, tacksam för hjälp <3

Av Fanny Johansson - 22 juli 2012 17:39

Hejsan sitter och planerar låtar inför dansskolan och showen och jag har kört fast på 60-talet! Behöver hjälp, någon som kan en bra och dansvänlig 60-tals låt??? KOMMENTERA I SÅ FALL!

//Fanny <3

Av Fanny Johansson - 20 juli 2012 12:47

Hej hej jag har skickat in en annons för augustis sockenblad men den har ju såklart inte kommit en!    Men innan den kommer ut i sockenbladet så tänkte jag att jag kan lägga ut den här   


 


Så ja som sagt: Låt oss få 2 grupper till hösten!!! Anmäl er anmäl er anmäl er   

Av Fanny Johansson - 20 juli 2012 12:45

Välkommna alla läsare till bolmsös dansskola hemsida/blogg   

Jag hoppas alla uppskatta att jag startat denna blogg/hemsida... Jag startade den för att här kan man ta kontakt med dansskolan för eventuella frågor här   


För er som inte vet riktigt vad bolmsös danssskola är kan jag säga att jag är en tjej på 13 år som bor på en en vacker Ö som heter Bolmsö och som ligger i småland, kronoberg    Jag driver en egen dansskola för mindre barn här på ön och jag har då döpt den till Bolmsös Dansskola. Tidigare har den varit för åldrarna 5-8 år men nu nästa termin inför hösten så ska det även bli en till grupp för åldrarna 9-10 år (fast det är bara om tillräckligt med elever anmäler sig).  

Jag som driver dansskolan och bloggar här ser ut så här:   



Jag hoppas verkligen att ni gillar denna bloggen   

//Fanny   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Något ni undrar över om dansskolan?När starta nästa termin, hur kan man anmäla sig, när är nästa show? Ja här kan ni fråga allt i vår fråge ruta och ni kan även följa vad det är vi tränar på just nu med mera. Hoppas ni hittar den info. ni söker!Välkommna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards