Bolmsö Dansskola

Alla inlägg under september 2012

Av Fanny Johansson - 26 september 2012 18:23

Förlåt för den ortoligt dåliga uppdateringen  men nu skriver jag i alla fall      Ja jag har ju faktiskt haft 4 lektioner sens jag skrev senast... Och de lektionerna har gått jätte bra, egentligen är det ju 8 lektioner för att jag har ju 2 grupper   Jag ska snart ta lite kort under lektionerna så att ni ska kunna se   Mer har jag nog inte att säga :) 

//Fanny

Av Fanny Johansson - 1 september 2012 22:15

Tjabba :)

Nu har jag nästan fixat alltsammans! Jag har fixat hela pärmen med ALLA papper! Övat på danserna   Och fixat lite musik.... Men det är fortfarande mycket att fixa med musiken...  Så jag hoppas verkligen det löser sig mer imon för att just nu palla jag inte! Detta betyder att jag är stressad!   Men det ska nog lösa sig

....JAG ÄR STRESSAD... men ändå lite förväntans full.. det börjar ju faktiskt imon...  


//Fanny

Presentation


Något ni undrar över om dansskolan?När starta nästa termin, hur kan man anmäla sig, när är nästa show? Ja här kan ni fråga allt i vår fråge ruta och ni kan även följa vad det är vi tränar på just nu med mera. Hoppas ni hittar den info. ni söker!Välkommna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards