Bolmsö Dansskola

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fanny Johansson - 27 augusti 2012 20:22

Att vi är 12 eller kanske till och med 13 elever!!   

//Fanny

Av Fanny Johansson - 25 augusti 2012 12:37

Tittade nyss på filmen ifrån vår showen och barnen är ju SÅ SÖTA när dom dansar!!   Och nu längtar jag tills allt drar igång igen!!   Kommer att bli kul att starta igen!

//Fanny

P.s Det är inte försent att anmäla sig   

Av Fanny Johansson - 24 augusti 2012 18:08

Och det ska bli kul!   Var så himmla nervös inför anmälningarna och nu är jag glad! Men man kan fortfarande anmäla sig   Stoppet är inte förens imorgon! Desto fler desto bättre   

//Fanny

Av Fanny Johansson - 21 augusti 2012 17:51

På söndag ska Irene (En som hjälper mig med lite  ) komma hit kl 3 och vi ska planera! Det blir perfekt för att det är ju på söndag jag ska skicka ut info mejl till alla med :)

Men jag börjar bli lite nervös... På lördag är sista anmälningsdagen och jag behöver fortfarande en till anmälan till den äldre gruppen!!   Snälla anmäl er 

//Fanny

:)

Av Fanny Johansson - 16 augusti 2012 20:50

Fick ännu en till anmälan för den äldre gruppen(som jag inte vet vilken den är längre  

Men kul med en anmälan till   

Nu tror jag det bara är en till som behövs i den gruppen! 

//Fanny

Av Fanny Johansson - 16 augusti 2012 15:34

Jag funderar på det eftersom att disco times dans verkar svårare så då passar den ju bättre med de äldre!!   Men det får vi helt enkelt se, först måste jag ju få elever till båda grupperna!   

Föresten så är den minsta gruppen 7st nu   Kul kul   Jag fick en till anmälan av en tjej på 5 år i tisdags! Det är ju riktigt kul att nya elever kommer och vill testa!!!


Men vi ses så länge   

//Fanny

Av Fanny Johansson - 13 augusti 2012 22:27

Idag fick jag även en till anmälan till sömntutorna! Det lilla dumma är att han är ett årtal för gammal! Men jag bestämde att dom som ska fylla 11 även får vara med i sömntutorna!   Jag behöver ju ändå så fler elever till den gruppen så att det blir av!   

Av Fanny Johansson - 10 augusti 2012 16:27

Under kategorin: Gilla bloggen, här till vänster!   

Presentation


Något ni undrar över om dansskolan?När starta nästa termin, hur kan man anmäla sig, när är nästa show? Ja här kan ni fråga allt i vår fråge ruta och ni kan även följa vad det är vi tränar på just nu med mera. Hoppas ni hittar den info. ni söker!Välkommna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards